NÄSTAN FÄRDIG

Hej!
Vet att jag lovade bra uppdatering idag, men det har jag verkligen inte lyckats med! Har haft fullt upp.. Började med att vi slutade typ 4, sedan såg jag på paradise hotel, åt middag, packade lite. Kl 6 hade Adam lucia, så då gick jag dit och kollade tillsammans med Matilda. (hon har också en brorsa i samma klass) efter det drog vi hem till mig ett tag, och jag packade, sedan är det de enda jag har gjort enda sedan hon gick hem! Snacka om lång dag...

Men iallafall.. Imorgon går mitt tåg till Stockholm ca kl 6 på kvällen, så kommer dessvärre inte hinna skriva något innan jag åker. Men ni får ha en fantastisk jul, så ses vi snart med mycket uppdatering!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0