N 5130.01'

after my blood is drowning in alcohol.
 
Dagen hittils har varit ganska bra. Även fast jag blev sur över att vissa var tvungen att gå till skolan för att göra Nationella prov, när andra var lediga. Gick iallafall motvilligt dit och gjorde det muntliga provet, sedan satt jag och Hanna och kollade på gamla julkalendrar, samt den nuvarande. ÄLSKAR verkligen julkalendern, såå mysig och man får så många bra minnen av det!! 
 
Gick hem till lunchen, gjorde iordning äpplebitar, bananbitar och gurka samt tomater. Lyckad lunch om du frågar mig! Har också sett på senaste avsnittet av paradise hotel och nu ska jag se gossip girl. Senare ska jag vara med några kompisar och plugga lite tänkte jag. 
 
Imorgon blir det en stressig dag.. Ska hinna träna, åka på birsta, plugga och hitta på något på kvällen! Men det löser sig, får ta en sak i taget bara! 
 
Ha en superhelg alla bloggläsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0