DECEMBER

 
Man kan nästan säga att jag har en liten dubbelmoral kring månaden december. Jag ääälskar verkligen den mysfaktorn som snön ger, men jag avskyr att det måste vara så kallt och hemskt. Samtidigt som jag tycker att det är hur mysigt som helst att sitta inne en kväll med en kopp choklad med fina vänner och bara prata om allt mellan himmel och jord. 
 
Julafton är också min favorit i månaden december, och alla saker som man "firar". Så som lucia, advent osv. Och nyårsafton såklart!!!
I år är det 3:e eller 4:e året som jag är utomlands på julafton tror jag. Även fast det är hur mysigt som helst att vara hemma på jul, så klagar jag absolut inte över att jag är utomlands då, för jag älskar verkligen värmen och att resa! Det bästa som finns om du frågar mig. 
 
Hoppas ni också får en fin jul. ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0